Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Decoupage


Καιρό τώρα ήθελα να οργανώσω τις κορδέλες μου για τις κατασκευές μου. Είχα δοκιμάσει πολλούς τρόπους, κουτιά μικρά, κουτιά μεγάλα, συρτάρι της βιβλιοθήκης κ.λ.π. Όλα αρχικά πίστευα ότι είχα βρει την λύση αλλά όταν έψαχνα κάποια κορδέλα έβλεπα τα μειονεκτήματα κάθε λύσης.
 Έτσι αποφάσισα να φτιάξω ένα κουτί αποθήκευσης, πιο οργανωμένο.



Αφορμή δύο τελαράκια από ψάρια που κάποια στιγμή βρήκε σε μια παραλία η κόρη μου  στην αναζήτηση ξύλων για την φωτιά της βραδιάς . Τα πήρε αλλά στην συνέχεια το μετάνοιωσε και αποφάσισε να μου τα φέρει, μήπως και τα ήθελα. Μείνανε βδομάδες στο μπαλκόνι και μια που τα  είχε ξεβράσει η θάλασσα και ήταν καθαρά και χωρίς να μυρίζουν καθόλου.Κάποια στιγμή λοιπόν μου ήρθε η ιδέα να τα χρησιμοποιήσω σαν κουτί τακτοποίησης, όμως ήθελαν ένα ρετουσάρισμα.



Λίγο πλαστικό χρώμα ήταν ότι έπρεπε για να τα βάψω και να τους αλλάξω μορφή.



Όμως ΄δεν με ικανοποίησε και έτσι σειρά είχε το decoupsge 
Vintage φωτογραφίες που μου άρεσαν τις εκτύπωσα σε χαρτί Α4,
 πινέλα και κόλλα ξύλου οι βοηθοί μου!





Το τελικό  αποτέλεσμα  με ικανοποίησε και έτσι ήταν ώρα να ξεκινήσω για την αρχική ιδέα

Πήρα πηχάκι 2χ1,5 εκατοστά που το έβαψα , καβίλιες του μέτρου (στρογγυλά ξυλάκια) 6 χιλιοστών, δύο μεντεσέδες και ένα κούμπωμα γαντζάκι και βίδες.

Έκοψα από το πηχάκι κομματάκια τόσο μήκος όσο το βάθος του τελάρου (7 εκατοστά), στην μέση με ένα τρυπάνι 7 χιλιοστών έκανα τελείως άκρη τρύπα και τα βίδωσα με απόσταση  περίπου 10 εκατοστών το ένα από το άλλο στα  εσωτερικά πλαϊνά του τελάρου. Στην συνέχεια εσωτερικά τα έβαψα άλλη μία φορά.



Σειρά είχαν οι καβίλιες οι οποίες στηρίχτηκαν, πάτησαν πάνω στις εσοχές - τρύπες
από τα πηχάκια για να γίνει ο άξονας που θα περαστούν οι κορδέλες.
Στην μία πλευρά βίδωσα γαντζάκια ώστε να κρεμαστούν αν χρειαστεί κάποια πράγματα. 







Τελειώνοντας βιδώθηκαν οι μεντεσέδες και το γαντζάκι εμπρός για να κλείνει.






Επιτέλους οι κορδέλες τακτοποιήθηκαν!


Το κουτί βρήκε την θέση του πάνω στον πάγγο εργασίας μου.









22 σχόλια:

  1. Τέλειο έγινε το κουτί,πανέμορφο και χρηστικότατο!!!!!Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!Αν περάσεις από το σπιτάκι μου σε περιμένει παιχνιδοβραβειάκι!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσπα μου σε ευχαριστώ. Εύχομαι ν νέα βδομάδα να φέρει και την πολυπόθητητοποθέτησή σου. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Olá Linda, tudo bem?
    Ficou lindo o seu trabalho de reciclagem!! Parabéns pelo capricho!!
    Obrigada pelo carinho.
    Bjs e um bom fim de semana
    Dulcineia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΙ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!!!
    ΘΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗΣΩ!!!!!!!!!
    ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΑΖΕΜΑ!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρένα και εγώ πιστεύω ότι επιτέλους δεν θα χρειάζεται να ανοίξω 10 κουτιά ή να αγοράσω πάλι κΆΤΙ ΠΟΥ ΉΔΗ ΈΧΩ. κΑΛΌ ΒΡΆΔΥ.

      Διαγραφή
  5. Καταπληκτικη ιδεα !!!Φανταζομαι οτι κρεμιεται σε τοιχο ή αποθηκευεται ευκολα.Τελειο!!!Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΚΡΕΜΙΕΤΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΟ ΕΧΩ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΠΑΤΑΕΙ. ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

      Διαγραφή
  6. Είναι τέλειο!!! Φοβερή κατασκευή! Είναι πραγματικά απίστευτο το αποτέλεσμα!! Μπράβο για τη σκέψη GINA!!
    Καλή σου ημέρα, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ ωραία η ιδέα σου, καλαίσθητη και οργανωτική.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λοιπόν θ;α προσπαθήσω να να αποκτήσω και εγώ ένα τέτοιο για τα υλικά ραπτικής μου αν βέβαια πείσω των άντρα μου να το φτιάξει, γιατί εγώ από τέτοια δεν καταφέρνω τίποτα.

    Φιλάκια Νεφέλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη κατασκευή και κουκλίστικη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αυτη ειναι φαντασια και ανακυκλωση...και να φανταστεις οτι σκεφτομουν τι θα κανω για να βαλω καπου τις κορδελες μου γιατι βαρεθηκα να τις ψαχνω απο δω κ απο κει...πολυ καλη η ιδεα που μου εδωσες...θα προσπαθησω να το δοκιμασω κ εγω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ ωραία η ιδέα σου μπραβο!!! Και πολυ καλοφταγμένο το κουτί σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή