Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Παιχνιδο-βραβειάκι

Χτες η φίλη Άσπα από την «Κατάθεση ψυχής» μου χάρισε το βραβειάκι που βλέπετε που  ειλικρινά το χάρηκα απίστευτα γιατί άγγιξε μια ευαίσθητη χορδή μου μια και αγαπώ ιδιαίτερα τα ζώα.

Βέβαια συνοδευόταν από κάποιες ερωτήσεις που θα απαντήσω με πολύ χαρά..

Σε ευχαριστώ πολύ...Άσπα ... και σου συνιστώ ανεπιφύλακτα ένα κανισάκι, ιδανική ράτσα για το σπίτι μια και βασικά δεν θα αντιμετωπίσεις ποτέ πρόβλημα με την τρίχα, δεν μαδάει, είναι παιχνιδιάρικο και δεν έχει ευαισθησίες σε παθήσεις πέρα από κάποιες ωτίτιδες ίσως.

Λοιπόν...ρωτάς και απαντάω!

1)Ποια είναι η αγαπημένη σου ράτσα σκύλου?
 Μου αρέσουν πολλά αν είχα αυλή θα επέλεγα golden retriever αλλά μια και είμαι σε διαμέρισμα ψηφίζω κανίς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2)Σε ποιο ζώο έχεις ιδιαίτερη αδυναμία?
Στις γάτες, αλλά δεν έχω αυλή και δεν μπορώ την τρίχα τους, με τρελαίνει όμως η κίνησή τους, το παιχνίδι τους το γουργούρισμά τους στο χάδι.

3)Έχεις κατοικίδια και αν ναι τι ζωάκια είναι?
Έχω την Μαλού μου ένα γλυκό  κανίς
toy.

4)Εσύ πως περνάς τα απογεύματά σου με τις καλύτερες σου φίλες?
Kαφεδάκι, βόλτες, και πίτσι – πίτσι.


Σε ευχαριστώ και πάλι   Άσπα... και θα μου επιτρέψεις να προσθέσω μία 5η ερώτηση για όσες απαντήσουν θετικά στην 3η ερώτηση

5) Γιατί αγαπάτε το  κατοικίδιό σας
Εγώ απαντώ:   Είναι η καλύτερη …ψυχοθεραπεία για κούραση, στεναχώρια προβλήματα!

.Με την σειρά μου πρέπει το δίνω  στα εξής πέντε blogoσπιτα.


Πριν κλείσω όμως θα ήθελα να σας πω ότι ο φίλος Στράτος δεν επικοινώνησε μαζί μου για να παραλάβει το δωράκι του από το giveaway  Έτσι έκανα νέα κλήρωση και νικήτρια ήταν το νούμερο 3, η Pinelia.
Καλώ λοιπόν την φίλη  Pinelia να επικοινωνήσει μαζί μου στέλνοντας μου, τα στοιχεία της για να παραλάβει το δωράκι της.
 ...
Δεν μπορώ όμως μια και αναφέρθηκα στην Μαλού μου, να μην σας πει και αυτή ένα Γεια!!!!!!!




6 σχόλια:

  1. Σέυχαριστώ πολύ για την προτίμηση. Να τι χαιρόμαστε. Το παίρνω καιφεύγω. Καλό ΣΚ εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι! Φιλιά στη Μαλού, κούκλα είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητηρια για το βραβειο! Το αξιζετε!

    Καλο βραδυ! :)

    Ευη απο Γιαννενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!! Πολλά ακόμη σου εύχομαι! Συγχαρητήρια, επίσης, και στη νέα νικήτρια!!
    Απίθανη μουρίτσα η Μαλού!!
    Καλή σου ημέρα!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο!Πιστεύω ότι αξίζεις πολλά βραβεία! Συνέχισε έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρομαι που σου άρεσε το βραβειάκι...το κανισάκι έχει προγραμματιστεί....Να χαρείς και τα υπόλοιπα βραβειάκια σου γλυκιά μου!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή