Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Πλεκτομάνια.......

Πλέξιμο!


 Παλιές αναμνήσεις φοιτητικής ζωής τότε που το πλέξιμο ήταν στο φόρτε του. Πουλόβερ ζακάρ, ζακέτες με απίστευτα σχέδια, κασκόλ σκούφοι....



Και μετά οι βελόνες και το βελονάκι στο συρτάρι,  χρόνια αχρησιμοποίητα.
Όταν η μητέρα μου "έφυγε¨" πήρα και τις δικές της για ενθύμιο!
Το καλοκαίρι το βελονάκι έκανε την εμφάνισή του και πάλι με τα πλεχτά κοσμήματα.


Τα Χριστούγεννα η κόρη μου ζήτησε να της πλέξω ένα κασκόλ-λαιμό.
Αυτό ήτανε. Οι βελόνες πλεξίματος βγήκαν από το συρτάρι και η πλεκτομανία, γιατί περί πλεκτομανίας πρόκειται, με έπιασε.



Ο ένας λαιμός-κασκόλ έγινε δύο. Οι δύο τρεις!
Να πλέξω και έναν για την ανιψιά μου! Και έναν ακόμη:
Και δώρα για αγαπημένες φίλες την Πρωτοχρονιά!




Μετά τις βελόνες σειρά είχε το βελονάκι για πλεκτές ασορτί καρφίτσες αλλά και δακτυλίδια!






Βέβαια από ότι καταλάβατε δεν τα φωτογράφισα όλα!
Να έχετε ένα καλό βράδυ!

30 σχόλια:

  1. Πω πωωω!! Φανταστικά! Μου αρέσουν πολύ οι γιακάδες... Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά αυτά τα κασκώλ είναι πολύ σικάτα και ζεστά,φαντάζομαι!Τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε κορίτσια, πάνω που πάω κι εγώ να κατασταλάξω σε ένα χόμπι, τσουυυυπ, με ιντριγκάρετε με καινούριο ! και να που τώρα θέλω μα μάθω και πλέξιμο ! Αχ βρε Τζινάκι, φωτιές που μ΄ανάβεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πρώτο πρώτο που μας δείχνεις το ερωτεύτηκα! Φανταστικά όλα, μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. This is so beautiful!
    I love your work very much..

    Love from Holland,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α εσύ εκτός από τα θαλασσόξυλα που τα πλέκεις σε όμορφες συνθέσεις, πλέκεις τώρα και τα νήματα σε όμορφα κασκόλ... Πολυτάλαντη.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι όλα σούπερ!!!Μπράβο Τέτα μου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλα τα κομμάτια είναι υπέροχα και τα χρώματα σούπερ βλέπω το 2013 μπήκε πολύ δημιουργικά!!!!Μπράβο!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα ζήλεψα!!!!! στην κυριολεξία!!!! υπέροχο το πρώτο κασκόλ-γιακά ,θαυμάσια τα υπόλοιπα....Gina είσαι ικανότατη ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απίθανα όλα!!! Καλλιτέχνης! Μπράβο!!! Αυτό το δεύτερο γκρι κασκόλ-λαιμός είναι απίθανο! Αλλά και τα κοσμηματάκια!! Να τα χαίρονται οι κάτοχοι!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι όλες οι πλεκτοδημιουργίες σου καταπληκτικές! Γεια στα χέρια σου! Καλό και δημιουργικό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΕΞΙΜΟ, ΑΝ ΤΟ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μου αρέσουν όλα τρελά!!!!! Ειδικά το μωβ-άσπρο δαχτυλίδι!!!!! Εγώ τώρα ξεκίνησα το σπορ του πλεξίματος αλλά έχω πολύ δρόμο μπροστά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Mπορεις να μας πεις ποσους ποντους βαζεις για ενα λαιμο? ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μου αρεσουν πολυ προσπαθω και εγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή