Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Χριστουγεννιάτικες χειροποίητες δημιουργίες!

Πόσος χρόνος αλήθεια πέρασε από την τελευταία ανάρτηση; Σχεδόν δύο μήνες που ούτε το κατάλαβα! Δύο μήνες με πλήρη αποχή από την blogoγειτονιά αλλά πολύ δημιουργικός, με πολλές υποχρεώσεις και Χριστουγεννιάτικες χειροποίητες δημιουργίες!

Χιονάνθρωπος από πήλινες γλάστρες!



Θαλασσόξυλο χριστουγεννιάτικη διακόσμηση!



Ένα δέντρο αλλιώτικο, από κομματάκια φλούδας πεύκου! 





Χιονάνθρωποι από τσόχα για το τραπέζι των Χριστουγέννων!




....και ξωτικά, διάφορα ξωτικά!




που έτρεξαν να πάρουν θέση ...στο δάσος με τα δέντρα από σπαγγο - λινάτσα!









21 σχόλια:

  1. Υπέροχα επέστρεψες!!!

    Καλημέρα Τέτα μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εντάξει... υπέροχα!
    Ειδικά τα ξωτικά! Ξετρελάθηκα!
    Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. De belles et originales créations de Noël !!!!
    Bonnes Fêtes !!!
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμ γι αυτό μας χάθηκες Τέτα μου!!! :))) Τρελάθηκα με τα σπαγγολινατσόδεντρα και το πευκοφλουδόδεντρο!!!! Τρελάθηκα!!!
    Ολα όμως είναι φοβερά!! Χίλια μπράβο!! Να χεις ένα ξεκούραστο σ/κ!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χάθηκες αλλά δημιούργησες μοναδικά πράγματα Τέτα μου !!Να είσαι καλά με ότι κάνεις /!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπεροχα ,Τέτα,το ένα καλύτερο από το άλλο!!!!!Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τωρα τι να πρωτοθαυμασω;τα δεντρα ή τα ξωτικα;εκπληκτικα ολα!
    Καλο σκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχες οι δημιουργίες σου! Καλές γιορτές με υγεία και χαρά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η μία δημιουργία ομορφότερη από την άλλη και του χρόνου να είσαι καλά με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολύ όμορφα όλα... τι φαντασία!! καλά Χριστούγεννα!! Με υγεία!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  11. *./ * \ .*
    .*♫*.
    , • ‘*♥* ‘ • ,
    ‘*• ♫♫♫•*’
    ‘ *, • ‘ ♫ ‘ • ,* ‘
    ‘ * • ♫ *♥* ♫• * ‘
    * , MerryXmas’ • , *


    Καλά Χριστούγεννα να χεις Τέτα μου!! Πέρασα να σου αφήσω ευχές!! Καλά να περάσεις με οικογένεια και φίλους!! Σε φιλώ!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά με υγεία και ευτυχία!!!!
    Οι δημιουργίες σου είναι πολύ όμορφες να είσαι καλά και να συνεχίζεις με το ιδιο ενδιαφερον και αγάπη .Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα τα στολίδια σου!
    Καλό κι`ευλογημένο το 2017!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή χρονιά Τετα μου!! Ευτυχισμενο και καλοτυχο να ναι το 2017!! Φιλάκια πολλά!! 💋

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέτα μου ξετρελάθηκα με όλες τις δημιουργίες σου! Μα είναι όλα υπέροχα! Φιλάκια πολλά και να έχεις μια υπέροχη καινούρια χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέτα μου, σ΄ευχαριστώ! Καλή χρονιά γεμάτη με πρωτότυπες ιδέες σαν αυτές!
    Τι υπέροχες δημιουργίες!
    Χάρηκα που πήγες δύο φορές στην Μπριζ. Μακάρι να έβλεπα τις φωτογραφίες σου!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλη χρονια Τετα μου, με υγεία, έμπνευση και χαμόγελα!!!! Λάτρεψα τις δημιουργιες σου!!!!! Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αν και περασαν οι γιορτες οι ευχες ομως εξακολοθουν να έρχονται Τετα μου ποσο ντρεπομαι που δεν περασα απο εδώ νωρίτερα αλλα και παλι ετσι θαυμασα τις ωραιες γιορτινες δημιουργιες σου..και του χρονου να είσαι κλα ... καλη χρονιά να έχεις Τέτα μου με υγεια πολύ αγαπη και ακομα περισοτερες και ωραιότερες δημιουργιες...να περνας ομορφα οτι και να κάνεις φιλακιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλέ πόσα πολλά!! Θα ξετρελαθεί να τα φορέσει όλα!! Είναι κουκλίστικα!!!
    Φιλάκια Τέτα μου!!!
    ดูหนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή