Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Θαλασσόξυλα!

ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΤΟΥ ΘΗΣΕΑ

Ο γιος του Ποσειδώνα

Πολλοί λένε πως ο Θησέας δεν ήταν γιος του Αιγέα, αλλά του Ποσειδώνα. Μάλιστα στο πλοίο που πήγαινε το Θησέα και τα παιδιά των Αθηναίων στην Κρήτη βρισκόταν κι ο Μίνωας, που είχε πάει ο ίδιος να παραλάβει το βαρύ φόρο της Αθήνας. Εκεί βρισκόταν κι η Περίβοια, η όµορφη κόρη του βασιλιά των Μεγάρων.


 Ο Μίνωας, θαµπωµένος από την οµορφιά της, θέλησε να τη χαϊδέψει. Η κόρη τροµαγµένη ζήτησε βοήθεια απ’ τον Θησέα. Εκείνος θυµωµένος απείλησε το Μίνωα λέγοντάς του: «Συγκρατήσου βασιλιά, γιατί θα δοκιµάσεις τη δύναµη των χεριών µου. Κι αν είσαι γιος του ∆ία, εγώ είµαι γιος του Ποσειδώνα». Ο Μίνωας τότε παρακάλεσε το ∆ία, τον πατέρα του, κι έριξε αστροπελέκι. Κι αµέσως πέταξε το δαχτυλίδι του στη θάλασσα κι είπε στο Θησέα: «Αν είσαι γιος του Ποσειδώνα, όπως λες, φέρε το δαχτυλίδι». Σαν αστραπή ο Θησέας έπεσε στη θάλασσα. Αµέσως ήρθαν δελφίνια και τον οδήγησαν στο παλάτι του Ποσειδώνα, στο βυθό. Εκεί είδε ο Θησέας τις Νηρηίδες κι ανάµεσά τους του Ποσειδώνα τη γυναίκα, την Αµφιτρίτη. Εκείνη του έδωσε το δαχτυλίδι του Μίνωα, του έριξε στους ώµους ένα χιτώνα κατακόκκινο και στα µαλλιά τού έβαλε ολόχρυσο στεφάνι. Κι έτσι ξεπρόβαλε ο ήρωας δίπλα στο καράβι χωρίς να έχει βραχεί.
Βακχυλίδης, Διθύραµβος 17 (διασκευή)

Δαχτυλίδι από θαλασσόξυλο, ένα μικρό κομμάτι φλούδας πεύκου που από τα πολλά χτυπήματα των κυμάτων έγινε λείο σαν πέτρα  ενώ το πέρασμά του από άχρωμο γυαλιστικό του χάρισε και την γιαλάδα που του έλειπε!


Σε συνδυασμό με ένα μενταγιόν και αυτό από θαλασσόξυλο αλλά ακανόνιστου σχήματος δημιούργησαν ένα άκρως καλοκαιρινό κόσμημα!




 

31 σχόλια:

  1. Μαζί με τα ωραία σου κοσμήματα, μαθαίνουμε και μυθολογία!!!!!
    Υπέροχα και τα δυο και το βραχιόλι της προηγούμενης ανάρτησης σου!!!!
    Να είσαι καλά!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφες δημιουργίες !!! Πολύ ethnic και πραγματικά ξεχωριστές !!! Και η ιστορία πολύ ενδιαφέρουσα, μιας και δεν τη γνώριζα !!! Καλό σου βράδυ και καλή δημιουργική εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα Τέτα! Γεια στα χέρια σου! Και πόσο όμορφα "έδεσες" τον μύθο με τα έργα σου!!! Καλοφόρετα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ ωραία και τα δύο!!!
    Καλό ξημέρωμα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικά και τα δύο Τέτα μπραβο σου!
    Θέλει φαντασία για να φτιάξεις κάτι τέτοιο!
    Και την ιστορία δεν την ήξερα πολύ μου άρεσε που μα την έμαθες!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω δει κάτι παρόμοιο, πραγματικά πολύ γήινα!!
    Να τα χαρείς!! Καλημέρα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φανταστικά, ιδίως το δακτυλίδι!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ξεχωριστά και τα δυο! Καλημέρα & καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Τέτα μου!!! Πολύ ιδιαίτερο και πρωτότυπο κόσμημα!!
    Μπράβο σου!! Φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το δακτυλίδι μου αρέσει πολύ. Έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα μεγάλα δακτυλίδια! Καλό σου μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ομορφο το δαχτυλίδι και τα βραχιόλια απο θαλασσόξυλα..καλή συνέχεια να εισαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα και τα δύο!!!
    Ο μύθος πανέμορφος, δεν τον ήξερα!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μπράβο!!!!! πολύ πρωτότυπο τα κοσμήματα .....
    μου άρεσε και η ιστορία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι πολύ ιδιαίτερα, πολύ πρωτότυπα και πολύ όμορφα!
    Μπράβο! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέτα μου, μου αρέσει πάααρα πολύ η μυθολογία!Μου θυμίζει τον πατέρα μου (που πέθανε 24/5 πριν 10 χρόνια)όταν ήμουν 23 χρονών!Με κοίμιζε πάντα με τέτοιες ιστορίες από μυθολογία!Και τα κοσμήματα, ιδιαίτερα το δαχτυλίδι πολύ όμορφα, κανείς δεν καταλαβαίνει ότι δεν είναι πέτρα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τετα μου δαχτυλιδι και μενταγιον και η ομορφη ιστορια της μυθολογιας μας μας εκανε να ταξιδεψουμε !!! το θαλασσοξυλο βρηκε παλι τη θεση του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όμορφα και ιδιαίτερα και τα δυο κομμάτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ιδιαίτερα και πρωτότυπα και τα δυό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σου Τέτα.Νάμαι και εγώ η τελευταία!!! Τι δεν γίνεται πια με θαλασσόξυλα!!!Το βρήκα.... το ηλεκτρικό ψυγείο ,η κάνω λάθος!! πολύ πολύ όμορφα και τα δύο αλλά το δαχτυλίδι απίστευτα ομορφο και ιδιαίτερο!!!Φιλάκιακαι καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. °❤❤彡º°。

    Muito lindo! Muito criativo!

    Bom fim de semana!
    Beijinhos.

    ✿✿° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πρωτοτυπείς πάντα Τετάκι μου!!! Εξαιρετικά και τα δύο!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τρελαίνομαι για τέτοιες κατασκευές..πολλές φορές μαζεύω πετρούλες παράξενες και τις..μαζεύω..τις μαζεύω...Έχω φτιάξει μάλιστα και σκουλαρίκια μια φορά με δύο που έμοιαζαν πολύ, τις τύλιξα με σύρμα.Υπέροχες οι κατασκευές σου γλυκιά μου και βέβαια μοναδικές αφού οι πετρούλες είναι..μοναδικές.Καλημέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τρελαίνομαι για τέτοιες κατασκευές..πολλές φορές μαζεύω πετρούλες παράξενες και τις..μαζεύω..τις μαζεύω...Έχω φτιάξει μάλιστα και σκουλαρίκια μια φορά με δύο που έμοιαζαν πολύ, τις τύλιξα με σύρμα.Υπέροχες οι κατασκευές σου γλυκιά μου και βέβαια μοναδικές αφού οι πετρούλες είναι..μοναδικές.Καλημέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι όμορφα κοσμήματα!!! Άκρως καλοκαιρινά! Και μοναδικά!! Εύχομαι να είναι όλα καλά! Καλή συνέχεια καλή μου φίλη! Πολλά φιλούθκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τελικά αν ο άνθρωπος έχει φαντασία φτιάχνει αριστουργήματα!!!!Μπράβο Τέτα μου πανέμορφα και τα δυο!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πανέμορφο! Την καλημέρα μου και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή