Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Θαλασσόξυλο με decoupage

Δύο απλά σανίδια (όπως αυτό)
 που κάποια στιγμή η τύχη τους τα έστειλε να θαλασοδαρθούνε σε άγριες θάλασσες η τύχη τους τα έριξε στα δικά μου χέρια. 

Για κάνα δυο χρόνια βρίσκονταν στο πάτο ενός ψάθινου καλαθιού για να κλείνουν τις τρύπες που η πολυκαιρία του είχε ανοίξει.
Κάποια στιγμή το καλάθι αλλάχτηκε και τα θαλασσόξυλα ολοκλήρωσαν την δουλειά τους μα όταν ήρθε η ώρα να τα πετάξω τα λυπήθηκα και έτσι παρέμειναν στο καινούριο καλάθι μέχρι που και αυτά βρήκαν τον δρόμο τους. 
Έγιναν κρεμάστρες για κοσμήματα αφού το decoupage με κουκουβάγιες και πεταλούδες, κάλυψαν ορισμένες ατέλειες τους.



Αυτό με τις κουκουβάγιες είναι για την κόρη μου. Το άλλο με τις πεταλούδες έμεινε σε εμένα και ήδη βρήκε την θέση του!






18 σχόλια:

  1. Αν και έχω μούρλα()! με τις κουκουβάγιες, ομολογώ πως και αυτό με τις πεταλούδες είναι εξίσου όμορφο!
    Θα τα χαρείτε με την ψυχή σας μαμά και κόρη!
    Μπορεί να περίμεναν καιρό τη μεταμόρφωσή τους, μα άξιζε τον κόπο η αναμονή!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα και πολύ πρακτικά!! Να τα χαρείτε και οι δυο σας! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματική μεταμόρφωση!!!!
    Και τα δύο εξίσου ωραία...

    Καληνύχτα με φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κι έλεγα κι εγώ τι θα τα κάνεις! Μωρέ, μπράβο!! Χρυσοχέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε τι να πω ενα μεγαλο μπραβο τελειες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε τι να πω ενα μεγαλο μπραβο τελειες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όχι που θα πήγαιναν χαμένα! Μιά χαρά κρεμαστρούλες έγιναν! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μου βάζεις ιδέες τώρα!τρελαίνομαι να μαζεύω θαλασσόξυλα που κάαααποτε θαααααα αξιοποιήσω...οπότε καταλαβαίνεις ότι έχω πολλά μαζεμένα για να πραγματοποιήσω την ιδέα σου!υπέροχες οι κρεμαστρούλες παρεπιπτόντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Superbe idée !!!! Aussi bien les petits hiboux que les papillons sont jolis !!!
    Bonne journée !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφες κρεμαστρούλες!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάθε τι έχει τη θέση του,αρκεί να δουλέψει επιτυχώς η φαντασία κι εσύ τακατάφερες περίφημα Τέτα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ενα απλο θαλασσοξυλο το εκανες Τετα μου με την δημιουργία σου να παρει την θεση που του αξιζε να γινει και χρηστικό ..πολύ ομορφη ιδέα.. να περνας ομορφα οτι και να κάνεις... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λατρεύω τα θαλασσόξυλα, τα μαζεύω σαν ρακοσυλλέκτρια. Καλό μήνα φίλη μου, να έχεις ένα όμορφο, εύκολο και δημιουργικό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ αυτά τα θαλασσόξυλα και ποιος δεν τα λατρεύει!!!
    Πολύ ωραία η ιδέα σου για κρεμάστρες κοσμημάτων. Έγιναν πανέμορφες!
    Καλό και δημιουργικό μήνα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλειες οι χειροποίητες κρεμάστρες!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ζηλεύω (καλοπροαίρετα) όποιον ξέρει να κάνει DECOUPAGE. Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μόλις τώρα είδα πως έχω χάσει πολλές και ωραίες αναρτήσεις σου!! Καταπληκτική ιδέα για όλα αυτά τα χαιμαλιά (που τα λέω εγώ) που είναι μαζεμένα σε κουτιά και όλο μπερδεύονται!! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή