Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

H Κυρία Λαγουδίνα!!!!!

Όσο και αν μεγαλώσουμε πάντα ένα παραμύθι είναι ευχάριστο να το διαβάζεις γιατί μπορείς να εμβαθύνεις στο νόημά του και τα μηνύματα που θέλει να περάσει σε ένα παιδί!
Όταν έφτιαξα την Κυρία Λαγουδίνα ήταν απλώς μια απόπειρα με ύφασμα, όταν κάποια στιγμή διάβασα το παραμύθι που ακολουθεί αποφάσισα να την "ντύσω" και να της χαρίσω όχι ένα αλλά τρία παιδάκια για να της λένε πόσο την αγαπούν!!!!!









 Η Κα Λαγουδίνα 









 ΜΑΝΤΕΨΕ ΠΟΣΟ Σ´ ΑΓΑΠΩ! / McBratney, Sam
 
Το μικρό Καστανό Λαγουδάκι, πηγαίνοντας για να κοιμηθεί, έπιασε τα μακριά αυτιά του Μεγάλου Καστανού Λαγού.

Ήθελε να σιγουρευτεί ότι ο Μεγάλος Καστανός Λαγός άκουγε.
"Μάντεψε πόσο σ'  αγαπώ!" είπε.
-“Ω! δε νομίζω ότι μπορώ να το μαντέψω αυτό!”, είπε ο Μεγάλος Καστανός Λαγός.

-“Τόσο πολύ!” είπε το Μικρό Καστανό Λαγουδακι ανοίγοντας τα χέρια του όσο πιο πλατιά μπορούσε.

Ο Μεγάλος Καστανός Λαγός είχε μεγαλύτερα χέρια...


 Ο Καστανούλης





-“Εγώ όμως αγαπώ ΕΣΕΝΑ τόσο πολύ!” είπε.

Χμ, αυτό είναι πολύ , σκέφτηκε το Μικρό Καστανό Λαγουδάκι.

-“Σ αγαπώ τόσο, όσο ψηλά μπορώ να φτάσω!” είπε το Μικρό Καστανό Λαγουδάκι.

-“Κι εγώ σ αγαπώ τόσο, όσο ψηλά μπορώ ΕΓΩ να φτάσω!”, είπε ο Μεγάλος Καστανός Λαγός.

Αυτό είναι αρκετά ψηλά, σκέφτηκε το Μικρό Καστανό Λαγουδάκι. Θα ήθελα κι εγώ να είχα χέρια τόσο μεγάλα...

Τότε το Μικρό Καστανό Λαγουδάκι είχε μια καλή ιδέα. Στηρίχτηκε στο έδαφος με τα χέρια του και έφτασε με τα πόδια του όσο πιο ψηλά μπορούσε στον κορμό του δέντρου.

-“Σ αγαπώ μέχρι τα πόδια μου!” είπε.


Ο  Καφετούλης




-“Κι εγώ σ αγαπώ μέχρι τα πόδια σου!”, είπε ο Μεγάλος Καστανός Λαγός σηκώνοντας το Μικρό Καστανό Λαγουδάκι πάνω από το κεφάλι του.

-“Σ αγαπώ τόσο όσο μπορώ να πηδήξω!” είπε γελώντας το Μικρό Καστανό Λαγουδάκι πηδώντας πάνω κάτω...

-“Αλλά εγώ σ αγαπώ όσο ΕΓΩ μπορώ να πηδήξω!” χαμογέλασε ο Μεγάλος Καστανός Λαγός- και πήδηξε τόσο ψηλά που τα αυτιά του άγγιξαν τα κλαδιά του δέντρου.

Πολύ ψηλό πήδημα, σκέφτηκε το Μικρό Καστανό Λαγουδάκι....Αχ να πηδούσα κι εγώ τόσο ψηλά!

-“Σ αγαπώ από δω μέχρι το ποτάμι!”, φώναξε το Μικρό Καστανό Λαγουδάκι.


 Ο Γκριζούλης



-“Σ αγαπώ και μετά από το ποτάμι, πάνω από τους λόφους!”, είπε ο Μεγάλος Καστανός Λαγός.

Είναι πράγματι πολύ μακριά, σκέφτηκε το Μικρό Καστανό λαγουδάκι... Είχε νυστάξει πολύ για να σκεφτεί περισσότερο. Τότε κοίταξε μέσα από τους θάμνους την μεγάλη μαύρη νύχτα. Τίποτα δεν θα μπορούσε να είναι πιο μακριά από τον ουρανό...

-“Σ αγαπώ μέχρι το φεγγάρι!”, είπε και τα μάτια του έκλεισαν...

-”Ω αυτό είναι πολύ μακριά!”, είπε ο Μεγάλος Καστανός Λαγός.

-“Είναι πολύ μακριά”....

Ο Μεγάλος Καστανός Λαγός έβαλε το Μικρό Καστανό Λαγουδάκι στο κρεβάτι του. Έσκυψε και το φίλησε στο μέτωπο...

Μετά ξάπλωσε δίπλα του και ψιθύρισε με χαμόγελο:

-“Σ αγαπώ μέχρι το φεγγάρι- ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΞΑΝΑ!”.
 ...................................................................................................................
Για την κατασκευή των "λαγουδιών" χρησιμοποίησα διαφορετικό υλικό για το καθένα. Κληματόβεργες για τον  Καστανούλη  ,κλαδέματα από μουριές τα πιο μικρά και λεπτά για τον   Καφετούλη    και νέα κλαδιά βλαστάρια δηλαδή από λεύκα, για τον Γκριζούλη.
Βέβαια η μουριά και την λεύκα τα έδεσα γύρω με ένα σπάγγο και μετά από λίγες ημέρες τα ξαναέσφιξα λίγο γιατί είχε χαλαρώσει  ο πρώτος σπάγκος ενώ τα άφησα περίπου 15 μέρες πριν κόψω τον σπάγκο και τα στολίσω.

Δεν θα μπορούσα όμως να μην σας δείξω την απορία της Μαλού για την Κα Λαγουδίνα σαν κάθισε στον καναπέ για να φωτογραφηθεί!


Απορώ  τι θες εσύ στον καναπέ!!!!


25 σχόλια:

  1. Kαλέ!!! Λαγουδοερωτεύθηκα!!!
    Τί όμορφα πραγματάκια έφτιαξες πάλι?
    Και τα συνδύασες και με όμορφα λογάκια!!!
    (Η Μαλού... αστέρι! χαχα!)
    ΣΜΟΥΤΣ πολλά "μέχρι το φεγγάρι- ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΞΑΝΑ"!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Με μάγεψε και μένα το "..μέχρι το φεγγάρι ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΠΑΛΙ" Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα λαγουδάκια σου ξεχωριστά, το καθένα με την δική του ομορφιά. Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα τα λαγουδάκια ,Τέτα!!!!!Φιλιά,να έχεις μια πολύ όμορφη εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπραβο ..πανέμορφα οι λαγοί σου !!!!
    άρχισες να στολίσεις για το Πάσχα βλέπω ..Ωραία
    καλή συνεχεία και καλή εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχα έχουν πλάκα τα σκυλάκια που παραξενεύονται με τα κουκλάκια! Τι ωραία πραματάκια έκανες Τέτα!!! Σε περιμένω και στην κοινότητα Διαγαλαξαικοί φίλοι να αναδημοσιεύσεις κι εκεί! σου έστειλα και πρόσκληση! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για να σκάσει μύτη η κυρία Λαγουδίνα σημαίνει ότι το Πάσχα έρχεται με βήμα ταχύ.
    Μέχρι και η Μαλού το κατάλαβε!χα,χα,χα,χα
    Να είσαι καλά και εσύ και όλη η πανέμορφη λαγουδοοικογένεια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι πασχαλινές δημιουργίες σου είναι υπέροχες!! Μπράβο!!!
    Καλή βδομάδα!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέτα μου η κυρία Λαγουδίνα σου είναι πανέμορφη και ολη η οικογένεια!!! μα και το παραμύθι πολύ όμορφο!!!και οι λαμπάδες σου είναι τέλειες,να είσαι καλά καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. παντα μ ενθουσιαζεις...αν κ με γελασες περιμενα απο θαλασσοξυλα να δω λαγουδιτσα........καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου είσαι μέσα στο μυαλό μου απλως δεν ξερω αν θα προλάβω! Αλλά ναι μια λαγουδίνα με θαλασσόξυλα μπορεί να είναι και ..θαλασσινή!!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφα τα λαγουδάκια σου Τέτα μου!!!!!!
    Αλλά και το παραμυθάκι μου άρεσε πολύ!!!!!!
    Μόλις μεγαλώσει λίγο η εγγονή μου , θα της το πω!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλέ τι πανέμορφη ανάρτηση είναι αυτή.
    Καταπληκτικές και οι δημιουργίες σου και η ιστορία που τις έδεσες!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφο παραμύθι με όμορφες κατασκευές! Έξυπνη η κατασκευη των λαγών με τα στεφάνια και πανέμορφη η κούκλα! Αφού ζήλεψε και η Μαλού!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καλημέρες και φιλιά Τέτα μου!.............Αγγελική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ενα τόσο τρυφερό παραμύθι για το μέγεθος της αγάπης !!! Και μας δίνεις και όμορφες ιδέες για δημιουργία με απλά υλικά !!!
    Καλή εβδομάδα Τέτα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το παραμύθι το ξέρω και μου αρέσει πολύ!
    Όπως μου άρεσαν πολύ και οι δημιουργίες σου!
    Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραία η κυρια λαγουδίνα, αλλά ο καστανούλης είναι φοβερός... αδυναμίες...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. φαντάζομαι τη χαρά των παιδιών όταν θα είδαν τα λαγουδίνια, και φυσικά όταν θα άκουσαν και το παραμυθάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφα τα δημιουργήματα σου!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά, τι όμορφα πράγματα που έφτιαξες πάλι Τέτα μου!!Ξετρελάθηκα με όλα!! Και το παραμύθι καταπληκτικό!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με τις κουνελοκατασευες σου Τέτα μου μας βάζεις ήδη στο κλίμα για το Πασχα...αλλα και το παραμυθακι με τα κουνελακια... όμορφο όσο η λεξη σ αγαπώ.......τι ομορφα και τα δύο... η Μαλούσου .. κούκλα... να περνας καλα .. φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η κα Λαγουδίνα είναι υπέροχη αλλά και η Μαλού δεν πάει καθόλου πίσω! Καλό Σαββατοκύριακο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. η μαλού απίθανη... οι κατασκευες... άριστες!!!!
    και... Καλό Πάσχα!!!! με υγεία!! κι ομορφιές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή