Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Συμμετοχή στον διαγωνισμό

Αυτή η ανάρτηση είναι για το Δελφινάκι και τον διαγωνισμό φωτογραφίας που έχει ξεκινήσει. Είναι η δική μου συμμετοχή στον όμορφο διαγωνισμό του.
Ξεκινάω με μια κατασκευή μου, ένα ψάρι από θαλασσόξυλα, που μάζεψα από μια υπέροχη παραλία της Κεντρικής Εύβοιας, στην πλευρά του Αιγαίου.


Συνεχίζω με φωτογραφίες από την πανέμορφη αυτή παραλία που δεν θα πω το ονομά της, διότι ήδη υποφέρει αφάνταστα το καλοκαίρι από ΄"λάτρεις" της θάλασσας, δυστυχώς όμως πολύ αδιάφορους για την αειφορία του περιβάλλοντός της.




Καλό καλοκαίρι!!!

6 σχόλια:

  1. Καλησπέρα αγαπητή Τζίνα. καλωσορίσατε στο σπιτάκι μου και εύχομαι να σας προσφέρει όμορφες στιγμές. ευχαριστώ για την εγγραφή μέλους. θα χαρώ να σας βλέπω συχνά και να τα λέμε..


    μολις εγινα και γω μελος.. εχετε ενα ομορφο μπλογκ

    ευχαριστω πολυ για την συμμετοχη στο διαγωνισμο και ευχομαι καλη επιτυχια...

    παω να αναρτησω τις φωτος

    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημιούργησες ένα πολύ όμορφο ψάρι με πάρα πολύ αγαπημένα υλικά!!!Κι εγώ τα έχω ιδιαίτερη αδυναμία, αλλά στην Κομοτηνή είναι κάπως δυσεύρητα!!Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς σε βρίσκω Gina! Μόλις έγινα μέλος σου. Λατρεύω τα θαλασσόξυλα και οι κατασκευές σου είναι πανέμορφες. Αυτό δέ το ψάρι είναι εκπληκτικό!!!
    Συμφωνώ μ'αυτά που γράφεις για τις όμορφες παραλίες που υποφέρουν από τους δήθεν λάτρεις τους.....
    Καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφο το ψαράκι σου από θαλασσόξυλα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή